Lelkigyakorlaton a 9.n osztály – tanulói beszámoló

Február 27-én indultunk el Gabi nénivel, Filoména nővérrel és Lujza nővérrel a háromnapos lelkigyakorlatunkra, Kőszegre. Mikor odaértünk, este megnéztünk közösen egy hosszú filmet.
Másnap reggel, Filoména és Lujza nővér ébresztett minket egy csodálatos dallal, majd reggeliztünk és megérkezett a püspök atya is, és akkor ő tartott nekünk előadásokat. Ezután kirándultunk egyet az erdőben, ahol kicsit elmélkedtünk. Ez a program tetszett mindenkinek a legjobban az elmondások szerint. A kirándulás után uzsonnáztunk majd pedig zsolozsmát énekeltünk. Ezután részt vettünk egy szentmisén, amit püspök atya tartott. Vacsoráztunk, majd a nap végén egy szép szentségimádáson is részt vettünk.
Pénteken reggel, ugyanúgy mint csütörtökön, meghallgattuk a püspök atya előadását, majd fél óráig csendben elmélkedtünk a kápolnában. Ezután ismét ebédeltünk és misén vettünk részt. A püspök úrtól ebéd után sajnos elbúcsúztunk, majd elsétáltunk a kőszegi várhoz és a csótóhoz, ahol gyönyörű kilátás fogadott bennünket. Ezután visszasétáltunk a szállásunkra, mindenki összeszedte a dolgait, még egy kicsit beszélgettünk, majd fájó szívvel indultunk el a buszmegállóba, de előtte még énekeltünk egyet közösen a főtéren. Ezután megérkezett a busz és elindultunk hazafelé.
Összességében mindenki jól érezte magát, mindenkinek jól esett, hogy egy kicsit kimozdultunk a folyamatos hétköznapi hajtásból.
Pas Virág, Weinhofer Vivien (9.n)