Balatonnál, sej, haj de jó!

2018. június 7-én Keszthelyre kirándult a 7. évfolyam. Vonattal utaztunk a Balaton parti városba. Délelőtt még hűvösebb volt az idő, de a Helka nevű hajón való sétahajózásnak éppen megfelelt. Ezután a 80 diákot két csoportra osztották, az egyik csapat a dottón utazva tett városnézést, s érkezett a Balaton Múzeumba, addig a másiknak szabad programja volt. Ezután cserélt a két csoport. A múzeumban hallottunk a Balaton keletkezéséről és a tóval kapcsolatos földrajzi, biológiai, történelmi, irodalmi érdekességekről. Bepillantást nyertünk a múlt század balatoni életébe, táborozási-nyaralási szokásokba.

Délutánra nagyon meleg lett, így hát alig vártuk, hogy csobbanhassunk a vízben. A hátralévő szabadidőt közösen a strandon töltöttük, jó hangulatban. Háromszor is megmártózhattunk a „Magyar Tengerben”, és voltak jó röplabda és focimeccsek is. Este hat óra felé már a túlsó parton gyülekeztek a viharfelhők, de a mi időnket és kedvünket nem tudta elrontani. 10 óra körül értünk vissza Szombathelyre.

Külön öröm volt számunkra, hogy a 7.a osztályból Keresztes Vidát is magunkkal tudtuk vinni. Nagy élmény volt mindenkinek a kirándulás.