péntek, február 2nd, 2018

Jelenleg napok szerint tallóz...

Brenner Sítábor 2018 – Murau, Kreischberg

1. január 14-17.

Az idei sítábor január 14-én kezdődött. Vasárnap reggel indultunk. Az odaút nagyon nyugalmas volt, mert még mindenki álmos volt.

Amikor megérkeztünk Kreischbergbe, rögtön a sípályákhoz mentünk. Az első felvonó felvitt minket egészen a hüttékig. Ott tudásunk szintje szerint több csoportba osztottak minket, minden csapat különböző felvonókhoz ment. Az egyes csoportokat Attila bácsi, Zsolti bácsi, Zoli bácsi és Kornél bácsi vezette. Mikor felértünk, mindenki ámulva nézett szét: hihetetlen volt a látvány. Olyan gyönyörű havas hegyeket láttunk, amilyeneket csak álmodni mertünk. Szinte a felhők között voltunk. Különböző nehézségű pályák voltak: lankásak, meredekebbek, voltak olyanok, melyek az erdőben a fák közt vezettek. 10 órától 12 óráig volt oktatás. Délben mindenki abbahagyta a síelést és bement a hüttébe ebédelni. A délutáni oktatás 13 órától 16 óráig tartott, ekkor felültünk a felvonóra, amely levitt minket a parkolóig, ahonnan átsétáltunk a Da Capo nevű szállásunkhoz. A személyzet nagyon kedves volt és az étel is finom! A felnőttek vacsora után lent maradtak beszélgetni, mi gyerekek pedig vagy a folyosón, a szobában játszottunk, de volt olyan este, amikor az udvaron szakadó hóesésben hócsatáztunk, hóembert építettünk.

A reggeli mindig fél 8-kor volt. Ezután átsétáltunk a pályákhoz és kezdődött újra a síelés. Az utolsó nap, reggeli után mindenki összepakolta a bőröndjét és betette a buszba. Miután vége lett az oktatásnak, felszálltunk a buszra, és elindultunk hazafelé. A hazafele út már mulatságosabb volt, mindenki örömmel beszélgetett az élményeiről és izgatottan várta, hogy találkozzon a szüleivel, majd elmesélhesse, milyen szuperül érezte magát!